خبر بد
خبر بد

سلام بچه ها.خبر های زیادی دارم.

۱-دو شخصیت جدید وارد داستان شدن

۲-عنوان وب و قالب وب در حال تغییره.

۳-داستان تا یه هفته دیگه گذاشته نمیشه.

چرا؟چونکه اونقدر نت ندارم تا داستانو بذارم.سه قسمت بعدی الان آمادس تو لب تابم اما خب نت ندارم دیگه.مامانمم نتمو شارژ نمیکنه تا یک یا دو هفته دیگه.خب همینا.ببخشید سرتونو درد اوردم

 



نظرات شما عزیزان:

بازدید کننده
ساعت16:33---2 بهمن 1395
ببخیشد میتونید از خبر جدید از فصل سوم بگذارید.
پاسخ:فصل 3 در حال ساخت


بازدید کننده
ساعت16:31---2 بهمن 1395
ببخیشد میتونید از خبر جدید از فصل سوم بگذارید.

یویون
ساعت13:50---22 شهريور 1395
عزیزم بی صبرانه منتظر ادامه داستان هستم قربونت
پاسخ:ممنون.بالاخره یکی یادی از ما کرد


یویون
ساعت13:48---22 شهريور 1395
عزیزم خیلی مشتاق هستم برای ادامه داستانت

النا
ساعت0:03---8 شهريور 1395
خب مشخصات ظاهری

صورت:زیاد گرد نیست
رنگ صورت:گندمی
رنگ چشم:مشکی
رنگ مو:صورتی کمرنگ
دست دارم پا دارم دوتا چشم دوتا گوش دماغ و دهن یه گردو
دیگه حرف میتونم بزنم
ابرو هم دارم چشمامم خوب نمی بینه عینک میزنم
دیگه چیزی به ذهنم نمیاد
پاسخ:همینه خوبه عزیزم


روشنا
ساعت14:11---7 شهريور 1395
خخخ نه عاشق نشدم از اول هم لوهان عشق اولم بود خخخ بعد کریسو دوس داشتم ولی الان با کریس قهرم باید آدم شه خخخخ
نه آجی خیلی وقته نه چیزی تو وبش آپ میکنه نه چیز دیگه منم دلم براش تنگ شده خخخ
راستی آجی مرگ من قسمت بعدیو بگذار دسته جمعی همگی بریم بریزیم سر یویی خخخ
راستی یکمم منحرفش کن باهال موشه خخ
پاسخ:خخخخ.من نمیتونم داستانک بذارم چون داستان تو لب تابه و من با گوشی میام وب.اونم نه با نت وای فای


روشنا
ساعت12:18---7 شهريور 1395
سلوم عجقم خوشحالم که برگشتی چه خفر خوفی؟؟
خرمی؟
شادی!؟
خخخ لولو رو میشناسی منظورم لوهانه!!
خخخ عاچقش شدم البته قبل کریس اون عشقم بود ولی الان با کریس قهرم تا آدم شه نره دختر مردم فیلم بسازه خخخخ
راستی آجی خیلی دلم برای رمانت تنگ شده طورو خدا قسمت بعدیو بگذار خخخ
راستی میشه من دیگه توی رمان با کریس نباشم؟؟؟
یعنی کلا کریس و از داستان پرتش کن بیرون خخخخ باید یکم آدم شه ^__^ خخخخ میشه جاش لوهانو بیاری؟؟مرگ روشنا طولو خدا خخخ
پاسخ:سلام عزیزم.منم دلم برای رمانم تنگ شده..دوباره.عاشق شدی?ای ناقلا.باشه حالا میارمش میکنم.راستی.خبری از نانامی نداری?دلم براش تنگ شده


اکیزا ساما
ساعت12:27---4 شهريور 1395
بیوگرافیم:
اسم:اکازاوا یو هرماینی. سن:16. قد:170. وزن:45. جنسیت:زن. نژاد:خوناشام اصیل. غذای مورد علاقه:پیتزا


النا
ساعت12:39---2 شهريور 1395
میشه بگی چه جور عکسی؟
الان این چطوره http://s2.picofile.com/file/8264802600/664000_Ezp8s6Hp.jpg
بیوگرافی:
اسم:آلیس
نام خانوداگی: فکر کنم مهم نباشه ولی میگم کیریهارا

شخصیت مورد علاقه: آیاتو ساکاماکی
غذای مورد علاقه: این یکی مهمه یا نه

ورزش مورد علاقه: بدمینتون
سن: 13 سال و چند ماه تو داستان 17 باشه بهتره


حیوان مورد علاقه: مرغابی
خوراکی مورد علاقه: بستنی

جنسیت: دختر
وابستگی: مامان و بابا و خواهر و آیاتو (اسماشون مهمه یا نه)

دیگه: دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه
پاسخ:مشخصات ظاهری عزیزم


النا
ساعت10:53---2 شهريور 1395
دلم براتون تنگ میشه الان نت نداری یا دیگه هیچ وقت نت نداری

اگه نت داشتی اولین جایی که بهش سر بزنی وبت باشه خواهش میکنم
پاسخ:الان نت ندارم.حتما اولین جایی که میام وبمه


النا
ساعت10:50---2 شهريور 1395
من داستان رو تا قسمت 22 خوندم فکر کنم یک ماه پیش خوندم

وقتی خوندم فهمیدم ایاتو الان کسی رو دوست نداره البته تا قبل از اینکه روشنا...
الان میشه ایاتو من رو دوست داشته باشه لطفا
پاسخ:باشه.راستی بیوگرافیت رو هم بده.به همراه یه عکس انیمه ای


النا
ساعت10:46---2 شهريور 1395
خیییییییییلی مهربونید

من از قسمت چندم میام تو داستان

قسمت جدید رو کی میزارید
پاسخ:خواهش میکنم.نمیدونم.باید روش فکر کنم


النا
ساعت15:11---1 شهريور 1395
واقعا میتونم
نمی دونی چقدر خوشحالم کردی

من ایاتو رو دوست دارم
اگه میشه یه کاری کن تو داستان ایاتو منو دوس داشته باشه اگه زحمتی نیست

یه خواهش دیگه هم دارم اینکه اینقدر محو نشی زود به زود بیا دلم برات تنگ میشه

اسمم تو داستان باشه آلیس اگه میشه لطفا
پاسخ:حتما عزیزم به داستان خوش اومدی


النا
ساعت12:03---31 مرداد 1395
منم میخوام تو رمان باشم خواهش میکنم میدونم جای خالی ندارین ولی
پاسخ:اگه بخوای.میتونی.تو داستان باشی.


النا
ساعت15:09---30 مرداد 1395
چه بد

عاشق داستانت بودم
پاسخ:چرا بد?داستان ادامه داره


نانامی
ساعت19:09---27 مرداد 1395
تو اون قسمتا کو میاد؟
پاسخ:کدوم قسمتا عزیزم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 مرداد 1395 ] [ 1:17 ] [ katrin ] [ ]
LastPosts